VZDÁLENÝ DISPEČINK PROSUN
On-line přehled o provozních stavech vašeho zdroje tepla.
________
Tepelné zdroje s připojením na náš on-line dispečink jsou pod neustálou kontrolou, 24/7/365.
Případné změny provozních stavů nebo poruchy jsou tak detekovány okamžitě, což urychluje jejich odstranění a zvyšuje spolehlivost provozu. Automatické funkce pro vzdálenou diagnostiku jsou navrženy s ohledem na plnění provozních předpisů.
Automatický dispečink PROSUN:
- Neustálá automatická kontrola provozních a funkčních stavů tepelného zdroje.
- Teplotní a provozní záznamy.
- Provoz tepelného zdroje v souladu s platnými předpisy a provozním řádem.
- Vzdálené propojení tepelného zdroje a dispečerského pracoviště pomocí internetu a GSM (2 komunikační kanály).
„Domovní plynové kotelny PROSUN jsou napojeny na náš 24 hodinový on-line dispečink.“
Veškerá komunikace mezi kotelnou a dispečinkem je zabezpečena a probíhá přes dva oddělené kanály (přes sít internet a přes GSM).
Dispečink + provoz
Ve své správě máme již více než 50 tepelných zdrojů a regulačních stanic, pro které provozujeme dispečerské pracoviště.
Napojení na náš dispečink nabízíme pouze v kombinaci se Smlouvou na dodávku tepelné energie, tedy v případě, že daný zdroj zároveň provozujeme.
Naše dispečerské stanoviště funguje v částečně automatickém režimu, kdy software dispečerského pracoviště autonomně a v pravidelném intervalu aktivně kontroluje základní funkce každého tepelného zdroje.
Díky tomuto technicky pokročilému řešení lze včas předcházet případným poruchám na tepelném zdroji a zajistit tak podstatně vyšší spolehlivost jeho provozu.